Senakaran Hanımlar merhaba, öncelikle gebe annelerimizi tebrik ediyorum Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Tuzla devlet hastanesi kadın doğum bölümü hakkında konuşmak istiyorum gebelik sürecini orada sürdüren var mı aramızda?