AybenYB Kızlar ilk trimesterin son haftasındayım 11+4, son 2 gündür akıntılarım arttı, koyu kıvamlı sarımsı ama kötü kokulu olmayan akıntılarım geliyor, herhangi bir ağrım sızım yok, normal mi bu durum başka başına gelen var mı?
Aleyysss000 Enfeksiyon için test yaptırın eğer enfeksiyon yoksa normal bende de var gebeliğin başından beri
AybenYB Aleyysss000 yani daha önce bir test yapmıştı ufak bir değer fazla çıkmıştı ama herhangi bir ilaç vermedi bol su iç geçer dedi sadece, o zamamdan beri de dikkat ediyorum suyuma
Aleyysss000 AybenYB yani çok düşük bir değerse vermemiş olabilir normal suyunuza dikkat edin tabi o da önemli ama ilerleyip ilerlemediğine bitip bitmediğine bakılmalı enfeksiyon hamilelikte tehlikeli ben arada yanmam var diyip acile bile gidip veriyorum yani ne olur ne olmaz diye
AybenYB Aleyysss000 anladım, aldım hemen randevumu yarın müsait zamana, gidicem bir bakılsın 🥲 dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻🥹
Aleyysss000 AybenYB allahın izniyle birşey çıkmaz inşallah başka belirti yok nasılsa içinizi ferah tutun siz ihmal etmeyin yeter 😊