Merhaba.36+5 haftaliğiz bugün doktor muayenem vardı Nts den sonra çatı muayenesi istedi doktor.Ebeye yönlendirdi.Ebe beni odaya aldı eline eldiven giydi ve iki parmağı ile kontrolü yaptı.İlk başta sakin olmam gerektiğini çok hafif aciyacagini söyledi ama aksine bende acı olmadi kendimi sıkmadım serbest bıraktım ve çok kolay oldu.Sonrasinda bebeğin başını hissedebildiğini ve catimin vajinal doğuma gayet uygun olduğunu söyledi.Ben de epey rahatladım açıkcasi.Yani korkulduğu gibi bişey değilmiş muayene hiç korkmayın kendinizi rahat bırakın derin nefes alın.Tabi ebede çok tatlıydi güzel yönlendirdi,iletişimi ve motive etmesi çok iyiydi.Bunlarda rahatlatiyor insanı. Sonrasında da bir kanama vs olmadı bunu da belirtmek isterim çünkü burda o tarz yazan çok kişi gördüm kendim deneyimleyincede paylaşmak istedim.😊Umarım bir faydası dokunur.