Elis27 Minik33 ramzi teorisine göre soruyorsunuz ancak doğru bir teori değil ona rağmen teoriye göre soruyorsanız sizinki kız ablanizin ki erkek .
Maimom Minik33 bence bu teori doğru değil. Kese şekline göre kız ama benim de böyleydi erkek olacak bebeğim. Bütün teoriler yanlış çıktı bende 😂 en iyisi haftası gelince doktordan öğrenmek ❤️