Kızlar selam 16. Haftamdayım doktorumun onayıyla biomagic ve greentharepy diye 2 tane organik boya aldım ve saçlarımı onunla boyadım. Ama boyadıktan sonra ensemde,alın kısmımda ve kulak arkamda minik isilik gibi kabarcıklar oluştu kızardı ve kaşınıyor. Endişelendim daha önce boyalara karşı alerjim yoktu bu durumu yaşayanlar var mı ?