Marryy snglaltn bende merak ediyorum kızım 40 haftadan sonra doğdu 2. Gebeliğim zor geçiyor 40.haftaya kadar bekler mi ya 37-38 de sağlıkla doğsun istiyorum
dika snglaltn benim ki erkek 33+3 üm gelmek istiyor doğum tarihi belirsiz her an gelebilir ciğer geliştirici iğnesi yapıldı gelse sorun oluşmasin diye
Beybyi Benim ablam iki oğlunu da 37- 38. Haftalarda doğurdu kız doğuranlar 40 ini doldurup geçti bence kişiden kişiye bebekten bebeğe değişiyor 😅
Marryy Beybyi benim de çevremde erkek çocukları geç doğan oldu 2. Gebelik olduğu halde umarım bizde sağlıkla 37 de falan doğururuz