Merhabalar sayılı günlerimiz kaldı artık ilk doğumum özelde zorunlu sezaryen idi şuan devlet hastanesine gidiyorum normal yapılmıyor ilkim sezaryen olduğu için 35+6 yız bugün itibari ile 38+5 te gelecek nasipse herhangi bir aksilik olmazsa 1 Ocak gözüküyor çok az kaldı eksiklerimiz bitti hastane çantamız hazır valiz içi organizerlere yerleştirdim ama henüz bavuluma yerleştirmedim hafta sonu yerleştireceğim sizde durumlar nasıl merak ettim sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🌸☺️🙏🏼