Kızlar selam.
Bat 22 ancak döngü uzunluğum 34.
1.5 yıldır evliyiz eşimle hep çocuk sahibi olalım istedik ancak ikimizde yorulduk. Geçen ay böbrek taşı düşürmeye başladım. Ayın 3 ünde tek bir ilişkimiz oldu. Mide bulantım ve halsizlik var ama test yapıp negatif görmekten de yoruldum her şeyden bir şey çıkarmaya çalışmaktan da.
Sizde durumlar nasıl / nasıl gidiyor ?