Gultenakkoyun 32.haftadayım bebeğimin suyu sınır altına düşmüş. Sınır 80miş 65e düşmüş. Erken doğum olabilir diyor doktor. Böyle bir durum yaşayan varmı?
snowglobe Gultenakkoyun evet iki hamileliğimde de yaşadım. Biri 38+5 te diğeri 36+2 de doğdu. Havuç suyu ve deveci armudu iyi geliyp diyolar bi deneyin isterseniz.
Yenianne6161 Gultenakkoyun benim 27. Haftadan beri suyu az sukur 35. Haftama geldim hala suyu az, çocuk kordondan beslendiği sürece sıkıntı olmaz diyor doktor ama 40. Haftayı beklemeyeceğiz 37+6/38. Hafta gibi sezaryen olacağım
Gultenakkoyun Yenianne6161 siz kendiniz mi istiyorsunuz bu haftalar arası alınmasını yoksa doktormu böyle uygun görüyor. Bide sezeryan sizin tercihinizmi yoksa su azlığından dolayımı sezeryanla alınacak
Yenianne6161 Gultenakkoyun zaten sezaryen tercih olsa da olmasa da 38. Haftada yapılıyor. Suyu da az olduğu icin 40. Haftayı beklemeye gerek duymuyor doktorum 37. Haftada ciğer gelişimi bitiyor dedi. Kilosu da iyi olduğu icin 38 de alacaklar