Mavikizkaracocuk Sabahları aç uyanıp hızlıca ne hazırlayabilirim diye düşünen tek ben değilim dimii:)
Eymenkuzusu Mavikizkaracocuk tek degilsn düsünene kadr acliktan icim disima cikiyor. En iyisi hizlica bi tost 😆
Baby_B Mavikizkaracocuk gece aciktigim icin yatmadan hayal ederek uyuyorum 25+5 ten selamlar😀 Bugun biberli omlet yedim sabah 10bucukta. Geceden dusununce rahat oluyor🤣🤣
Rabiamina Mavikizkaracocuk kahvaltı neyse de yemek ne yapacağım diye düşünmek Çin işkencesi gibi oluyor 😅
seyma0661 Mavikizkaracocuk genelde kahvaltım bu şekilde oluyor 10dk yumurta haşlanana kadar diğerlerini hazırlıyorum 😂
AybenYB Su un tuz ile minimal 2 adet krep yaptım İçerisine avokado ezmesi, ve yumurta koydum Yanına mandalina, zeytin ve peynir Ufak olan krebimin içine de birazcık nutella sürdüm tatlı olması içinnn Onun yanına da ballı süt ☺️🤰 Afiyet olsun
AybenYB Rabiamina katılıyorum kesinlikle, kahvaltı ara öğün falan bir şekilde geçiriliyor ama akşam yemeği sıkıntı 🥹
Mavikizkaracocuk Rabiamina of evet aksama kadar zaten yorulmuş oluyorum hem sağlıklı hem pratik bisey bulmak zulüm
Rabiamina AybenYB evde bir aşçı olsa diyorum bazen. Bir de 36 haftaya girdim ayakta durup yemek yapmak da artık zorluyor. Bir zaman sonra halsizlik vuruyor insana 😊
Mavikizkaracocuk seyma0661 harikaymis ben ne yaptıysam haşlanmış haliyle tüketemiyorum yumurtayı afiyet olsunn
Rabiamina Mavikizkaracocuk ben de aynıyım. Üstüne bir de seker ve tansiyon çıkmasın diye yiyecek ürünlerim iyice kısıtlanıyor.
seyma0661 Mavikizkaracocuk yumurta olmasa yaşayamazdım elimden gelse 2 tane filan yerim de gebelik şekeri izin vermiyor 😂 teşekkür ederim 🙏