sudeagaogluu valla ben ilk hamileliğimde denemediğin şey kalmadı yürüyüş,merdiven inip çıkma,hurma,ılık suya oturma ama yok gelmedi sonra doktorum artık suni sancı almalısın riskli dışkısını yutma ihtimali var dedi bebeğimi tehlikeye atmak istemedim ve 40+3 te suni sancı aldım yoksa gelesi yoktu iyiki de suni sancıyı çekip bebeğime kavuşmuşum kese de pis su yutmuş sarılık olmuştu 3 gün felan