rumikaa Ne durumdasınız anneler? Bebişlerin eşyaları ne durumda? Kaç kilo aldınız? Gece uykuları nasıl?
yeni_anne2 rumikaa çok şükür iyiyiz 8 kilo aldım sizler nasılsınız 😊 3,4 ay giyilecek kıyafetleri alındı beşik alındı araç gereçleri alındı sadece deterjanı kaldı kifayet yıkama hastane çantası kaldı sadece bakalım saglıklla gelsinler inşallah 🌸😊
rumikaa yeni_anne2 bitmiş sizin ben bu hafta beşik Gardrop setini aldım onların gelmesini bekliyorum onlar gelince de toplu kıyafet alacağım henüz sadece 2 3 zıbını var
Kus95 rumikaa hamileliğim sonuna kadar kaç kilo olurum bilmiyorum iştahım çok açık sürekli yiyorum 😀 neyse sağlıklı olsunlar da doğumdan sonra kiloları veririz inşallah