Havanur68 Kızlar sancım çıktı fakat açıklık yok dediler. Yatış önerdiler yada evde sancılanınca gel dediler. Açıklık olması için ne yapmam lazımm geçen hafta muayenede de açıklık yoktu
belkiznisan Havanur68 39+3 aynı durumdayım 3 gün boyunca kahverengi akıntım geldi sancım var ama acilmam yok bekliyorum öylece
Annelikmghb Havanur68 internette acilma olmasi için hareketler var canım onları yapamaya calis hurma ananas bunlardan bol yemelisin acilmani hızlandırıyor.
H_Aksa 39+2 benim de koyu sarı akıntı var çok az ağrı batma hissi var onun dışında beklemedeyiz tarçınlı su denedim işe yarayacak mı bilmiyorum
Hlybyrkk Benimde 39+2 açıklık en son 4 cm di ama bendede sancı yok 🫠 ebeler uyardılar alttan muaynede baya zorladılar kanamam oldu cok ama hala bekliyoruz bakalım🙏🏻