Merhaba bende 29 haftalık gebeyim. Sağ bileğimde önceden karpal tünel sendromu vardı gebelikle birlikte dayanılmayacam derecede ağrıyor sızlıyor karıncalanıyoe uyuşma oluyor. Sol kolumda da var gebelikten dolayı daha da arttı. Doktorum b12 eksikliğinden olue dedi iğne vuruluyorum b12 için. Magnezyum içiyorum ağrıdığı zamanlarda eşim masah yapıyor ama nafile kalıcı bi çözüm yok ağlaya ağlaya uyuyorum çoğu gece 😞