Ftm35 Bence bu ürünün evde olan ya da çalışanlar anneler için de bir ayrımı olmamalı. İlk zamanlarda bebeğiniz kesin emecek diye bir kural maalesef yok. Bebek memeyi tutmaz belki fazla sütü sağmak için kullanırsınız, bebekte emmeye karşı bir sorun varsa o zamanlar için kullanırsınız, anne olarak sizde bebeğinizi emzirememe gibi bir durum olursa o zamanlarda kullanırsınız gibi gibi maddeler söyleyebiliriz. Elbette çalışan annelerin işine daha çok yarar. Benim annem de de ablamda da ilk doğumda emme olmamış ve göğüslerinde süt birikmiş bu yüzden çok zorlanmışlar bu sebeple ben ilk alışverişimde direk almayı düşünüyorum. Ama tercihe göre doğum sonrası alabileceğiniz bir yer çevrenizde mevcut ise sürecinize göre doğum sonrası da alabilirsiniz