Kızlar bir insan adet yolunu gözler mi ya 😅 evde düşük yapalı 39 gün oldu ilk kürtajımda 35′ci günde adet oldum bunda 39′da oldum adet olmadıkça kendimi strese soktum korktum acaba içimde parçamı kaldı vesaire falan diye zaten ben düşük yaptığım zaman bir hafta kanama gördüm ve o bir haftayla bir sürü de parça döktüm demek ki sağlıklı bir şekilde ilerlemişim Allah kimseyi yaşatmasın şu an adet olduğumu gece 4 5 gibi öğrendim ve öğrendiğimde ki sevinci unutamıyorum 🤭😅😅