Kızlar selam uygulamaya göre reglimin gecikmesinin bugun 3.günü genelde uygulamanın ön görmüş oldugu tarıhlerde net reglı olurdum fakat suan olmadım reglıme 1-2 gün kala bır kere alt karnıma agrı gırıp gıtti bıdaha agrım olmamıstı fakat suan en fazla 10 dk süren bı agrı yasadım ve bu agrıda sürekli olan bısey degıl test yapsam gebelık öğrenme ihtimalim varmıdır sizce boyle durum yasayan varmı?