Busraaaakkk benimde 18 i gösteriyor test vardı evde yaptım ama bozuk galiba hiç çizgi çıkmadı ara ara akıntım da geliyo kasığımda bi kaç defa ağrı olmuştu benimde akşam acile gidip baktırmayı düşünüyorum belim o kadar ağrıyo ki ilaç da içemiyorum belki hamileyimdşr diye merak ettim bel ağrısı belirti olabilir mi diye☺️