2cocukluana_ Zzzynepppp merhaba benim de 2.gebeligim ilkinde de 19da 2.de de 19larda hissettim hareketleri gayet normal
Sedanurylmz Zzzynepppp merhaba benimde ikinci gebeliğim bende çok geç hissettim ilk gebeliğimde 17 de falan hissetmiştim bunu neredeyse 23 lerde tam hissetmeye başladım ve çok az oynuyordu şuan 35+3 haftalığım kıpır kıpır bi sıkıntı yok çok şükür
Ebruaslan-21 Zzzynepppp bende 18 haftalığım ve ikinci gebeliğim hissetmiyorum ama dün sağlık ocağı çağırmıştı normal dedi 3 hafta içinde hissedersin dedi