Düşükten sonra kolay olur diyen umut tacirliği yapıyor malesef. Ben 10 haftalık kayıp yaşadım ve o bebeğime ilk denemede gebe kalmıştım. Kayıptan sonra 4 aydır asla olmuyor. 3 ayda korunma süresi vermişti zaten toplam 7 ay. Ben düşük yaptığım gün gelip hetkes beni böyle teselli etti “ban zaten hızlıca gebe kalıyorsun ilk aydan gebe kaldın, düşükten sonra çok daha kolay olur, hemen yine kalırsın vs vs vs.” Umut tacirliği yapıp gitti hepsi şimdi elimde koca bir hiç var.