Leylasezgin Allah nasip ederse bende normal düşünüyorum doktorumda normal doğurursun sen dedi ordanda gazı aldım ☺️ bakalım herşey nasip ben normal diyorum ama sonlara doğru neyi gerektirir bilemem hayırlısı herşeyin Meylam neyler neylerde güzel eyler☺️