muhendisaenne Kızlar, 8.haftasında olanlar kalp atışını duydunuz mu? Hamilelik belirtileriniz neler,nasıl devam ediyor?
Sevgikaya1525 muhendisaenne duyduk şükür belirtiler mide bulantısı ama kusamıyorum kuyruk sokumundan belime atan ağrı başım çatlıyor iştah sıfır 😅koku hassasiyeti kasık ağrısı yemin ederim belirtiim yok yok dedim 1 haftada hepsini yaşıyorum senin nasıl gdyr cnm
Sevila59 8+3 olduk bizzz🌺şu anlık belirtim yok gelip gidiyor desem yeridir😁geçen hafta kalp atışını duymuştuk
muhendisaenne Sevila59 bende de belirtiler gidip geliyor. Bu durumu biraz kafama takıyorum 😢 O yüzden sormak istedim.
Mervenur055 Sevgikaya1525 bende 11 haftalık olucam pazartesi kuyruk sokumda bi agrı var kaç gündür ilk gebeliğimde olmamıştı umarım en kısa zamanda gecer 🌸
muhendisaenne Sevgikaya1525 😂😂😂 bende de belirtiler geliyor ve gidiyor bunu kendime dert ediyordum. Sanırım dert etmemem gerekiyor 😄😄