Bsra_crk benim ilk bebeğim düsük oldu onda sigaraya devam ettim aman bişey olmaz bırakırım dedim bırakamadım 11 haftada bebeğim düştü. 2. Gebeliğimde oğlum dünyaya geldi onda ağzıma sürmedim şuan 2. Oğlumu bekliyorum günde 2 pakete yakın içiyordum öğrendiğim an paketin bitmesini beklemeden içmicem çocuğum için dedim agzıma sürmedim. başındasınız bebeğe bişey olmadan kalıcı hasarlar vermeden icmicem deyin bırakamıyorum diye şartlandırmayın kendinizi🌸 düşük sigaradan oldu demiyorum ama sürekli bir vicdan azabı ile uyanıyordum geziyordum bunu minicik bedenine yapmaya hakkım yok diye