Ceydaaas1 Merhaba 7 haftalık hamileyim tüp bebek sonucu özele gidiyordum artık devlet Hastanesi’ne gitmek istyrm kaç haftadan itibaren ne sıklıkla gidilmeli bilen yazabilir mi lütfen
1prens_1prensesannesi_ Ceydaaas1 32. Haftaya kadar ayda 1 diye biliyorum canım sonra 2 haftada bir nst falan doğuma yakında haftada 1 diye biliyorum doktor seni durumuna göre çagirir zaten şu zamanda gel diye
1prens_1prensesannesi_ 1prens_1prensesannesi_ tüp bebek olduğu için durum değişir mi bilemiyorum ama belki takibini sık yapmak isteyebilir en iyisi doktora sormak bir sonraki gidişini