Namiren Haftadayım ilk tutunduğundan itibaren sol köşede bebeğim. Rahmin ortasında olması gerekirken rahmin sol köşesinde büyüyor aranızda bu şekilde olan varmı acaba
Nese21 Namiren benimde en başından beri hep sağ tarafta 20 haftayı geçtim..Bir sorun olduğunu düşünmüyorum neticede kontrollere gidiliyor aksi bir durum olsa illaki doktor söyler
Namiren Evet hani çok şükür haftasında büyüyor bir sıkıntı yok ama hani doktorda başta bi neden bu şekilde tutunduğuna anlam verememişti ama inş. Bi sıkıntı olmadan alırız kucağımıza