Selda21- Merhaba anneler 6+4 selam normal süt içebilirmiyim illa pastörize edilmiş sütmü olması lazım
Minnakpopus Selda21- süt normaldede çok sağlıklı bir içecek değil hiçbir katkısı faydası yok ama canın çektiyse biraz iç ama keyfi içeceksen kefir onun yerine daha verimli 😊
kayramertannesi Selda21- çok incelemeyin her şeyi yiyin için. sadece sebzeyi iyice yıkayın ben her şeyi inceledim hiçbir şey yemedim de ne oldu. Sağlıkla doğsun minik
myavocado Selda21- pastörize olmayan süt ve süt ürünlerini tercih etmiyorum, doktorumuz da böyle demişti, hem gebelikte doğum doktorum hem de çocuk doktorumuz bu şekilde uyardı.ama çok farklı görüşler var bu konuda
Delihatunnn Aman ic ya guzel kaynamissa bisey olmaz bizi analarimiz nasi dogurmus ben hic bilmiyorum simdi herseyi cok inceliyoruz hep de bi sıkıntı cıkıyor ssut mide yanmasini da alir ilerde cocuk saclaninca eksiycek ya ozaman da ic ben ilkinde icmistim rahatlatiyor ❤️
Minnakpopus Delihatunnn çünkü analarımızın bizi doğurduğu zamanlar şimdiki zaman aynı değil. Yediğin içtiğin kesilen beslenen hayvanlar doğal dediklerimiz gdosuz dediklerimizi bile artık 2 kere düşüneceğimiz duruma geldik. Herşey ortada değilmi sizcede. Sütün faydalı olduğu yok boy uzattığı yok kalsiyum falan fistan hepsi şehir hikayesi oldu. O yüzden annelerimizin zamanıyla şimdiki asla aynı değil o yüzden bilinçli bireyler olarakta kurcalayıp araştırıp inceleyip doğrusunu bulmamız çok doğru ve anlamlı değilmi.
minikbebegim06 Delihatunnn analarımız bizi doğurduğu zaman genelde herkesin kendi ineği vs varmis ya da komsunun falan o inek nasıl yetisti ne yedi nerde yedi hasta mı biliniyormus şuan köyde yaşamıyorsak ve hicbirimizin inegi yoksa ki yok yani o hayvan sağlıklı mi hasta mı neyle beslenip yetişiyor bilmiyoruz kaynayinca ne olacak diye bir şey yok yani bir sürü riski var bunun kendiniz yaptığınız sağlıksız her şeyi bana bir sey olmadıysa kimseye olmaz diye önermeyin
Delihatunnn Minnakpopus sen bilincli ol ben ilk cocugum da da olmadim ikincisinde de olmayacagim cok sukur ilk cocugumda da bisey yok gayet saglikli akilli zeki eli ayagi duzgun ikincisi de oyle olur nasip se ssen bilincli ol ekstra folik asit falan al fazla fazla kullan hatta ki cocugun otizmli oldugunda da bilincli bilincli okul ara
Delihatunnn Minnakpopus doktor onerince bilincli neneler diyince bilincsiz doktorun verdigi vitaminler sanki yapay degil kul elinden cikmiyor o normal ama sut faydasiz asil o ilaclar sozde vitaminler hasta ediyor hepimizi yiyecegin gdo su degil ne kadar cok ilac o kadar cok hastalik demir eksikligini kirmizi etten omega ucu balikdan balik yiyemiyosan avakado dan ceviz findik fistik sut peynir gibi seylerden alsaniz adam akilli vitamini doktor da isiniz olmaz zaten ama sen bilincli bilincli arastir kardesim ben bilincsiz ve cahil halimle gayet mutlu ve memnunum
Minnakpopus Delihatunnn ben çizgimi aşmayacak şekilde gayet güzel bir yorum yaptım size. Söylediğim hangi kelime damarınıza bastı onu anlamadım. Size bilinçsiz demedimki ben. Siz inceliyoruz dediğiniz için normal olanda bu diye sizi destekleyici bir açıklama yaptım aslında. Ters tarafınızdan kalkmış olmalısınız ki doğmamış çocuğuma otizm dileyecek kadar bu konuda bilinçsiz bilgisiz cahil bencil ve terbiyesizce yorum yapmışsınız.ben ne yavrunuza ne size dil uzattım saygısızsınız.Size doğmamış çocuğumun ve kendimin kul hakkını helal etmiyorum uğraşın durun. Çünkü ben sizi incitecek hiçbir cümle sarf etmedim.
minikbebegim06 Delihatunnn Delihatunnn folik asit falan al fazla fazla kullan hatta ki cocugun otizmli oldugunda da bilincli bilincli okul ara Hiçbir şey beni bu kadar güldürmemisti 😂😂😂
Minnakpopus Delihatunnn ben besinler hakkındaki söyledikleriniz ilaçlar hakkındaki kurduğunuz cümleler konusunda hem fikirim sizinle. Asıl zehir bize verilen ilaçlardır. Ancak bukadar yükselmenizi gerektirecek bir durum yok. Tamamen tersinden anladınız siz beni.kusura bakmayın önünüze gelene böyle yükselemezsiniz
minikbebegim06 Delihatunnn madem bu kadar bilinçsiz ve cahil halinizle memnunsunuz hastaneye de gitmeyin eski kadınlar gibi evde ahırda dogurun nasıl olsa doktorlar bilinçsiz neneler bilincli bulun bir nene doğurtsun sizi 😊
Delihatunnn Minnakpopus onume gelene yukselmiyorum zaten ama siz de beni yada fikrimi bilincsizlikle ithham ediyosunuz herseyi iki kere dusunursek ac kalmamiz lazim onu yeme bunun faydasi yok bu yok diye diye insanlari cildirttilar asil onu yrme bunu yeme bu vitamini kullan sunu ic diye diye hasta cocuklar getiriyoruz dunyaya artik neden korka korka yesin kiz biseyleri herseyi yesin asil pastorize sut de fayda yok kiz acik sut den bahsediyor inekden direk gelen sut guzel kaynarsa ne sorun kalabilir
Delihatunnn minikbebegim06 buraya fikir sormak icin soru soruluyor ya hani bilmem bunun farkinda misiniz
Delihatunnn minikbebegim06 keyfin bilir ister gul ister agla da neden sana bu kadar battim da arka arkaya siraladin bana cevaplari yani isin mi yok bacım senin canın mı sıkılıyor ise yarayacak olsaniz cevap bekleyen o kadar soru var yazmazsiniz te allahim
Delihatunnn minikbebegim06 gittigimi kim soyledi 9 ay hamilelik boyunca toplasan 5 kere gitmisimdir zaten siz zirt pirt ultrasona girmeyi matah bisey mi zannediyorsunuz o zararsiz mi yani gercekten ahirda dogur demedim kiza okuma yazmaniz var dimi insaAllah ye ic korkma dedim bilincsiz oldugumu iddia ettigi icin ben boyle mutluyum dedim ironi anlayamiyorsaniz problem sizde demektri
minikbebegim06 Delihatunnn fikir sormak için soru sorulduğunda herkes her fikri ortaya atacak diye bir şey yok bir sürü yapılan çalışma var pastörize olmayan sütlerin zarariyla ilgili siz içtiniz bir zarari olmadı diye başkasına da mı olmayacak ?
Delihatunnn minikbebegim06 mesela sende benim fikrime fikrini sunmasan mi ozaman madem herkes fikir sunmak degil
minikbebegim06 Delihatunnn gerekli görülen her durumda ultrason yapılması gerekiyor tabii ki toplasan 5 kere gittiyseniz zaten rutin kontrol zamanları gitmişsinizdir hangi devirde yaşıyoruz karşı olduğunuz şeylere bir bakın eski zamanda ultrason yokmuş kime nolmus düşüncesiyse bu eski zamandaki bebek ölümlerini falan bir araştırın siz içtiniz bisey olmadı yediniz bisey olmadı diye kimseye olmayacağı anlamına gelmez bilim diye bir şey var madem karşısınız 5 kere de gitmeseydiniz
minikbebegim06 Delihatunnn herkes yanlış olan fikrini beyan etmek zorunda değil demek istediğimi anlamışsınızdır demiştim ancak yanılmışım