Guzelanne56 canım korkmaa endiselenme kotu bisey olsa doktorun derdi bende bugun doktora gittim ve bebegim benden kaynakli besin dmaari tikaliymis benim bebege cok besin gitmiyormus 37+1 ve 38. haftaya kadar bekleriz maksimum dogum icin dedi zaten acilmamda var sancimda var dogarsa sorun olmazmis dogmasi daha iyi dedi bebek icin ve senin icin🌸saglikla gelsin bebeklerimiz