Merhaba kızlar 5 Aralık’ta kan tahlili yaptırmıştım sonuç pozitif 762 gibi bir değer çıkmıştı dün 10 Aralık yine kan verdim sonuç 1000 yükselmesi güzel ilerliyor mu yoksa daha çok mu yükselmesi gerekiyordu adetime göre 31 Ekim Adet tarihim altı hafta olması lazım ama yeni beş hafta oldu doktor muayene derken ultrasona dilinde alttan gördü keseyi ama kese istediği yerde değil birazcık yukarıdaydı haftaya bir daha beni görmek istediği Sizce ne diyorsunuz kızlar gebelik normal ilerliyor mu