35+6 dayım. Doğuma az kaldı sezeryan olduğu için grip biraz sıkıntı. Ne yapsam geçmiyor. Boğazim yara olmus gibi açıdan yutkunup uyuyamıyorum şimdi de balgamlı öksürük burun tıkanıklığı var. Baş ağrısı halsizlik. Acile gitsem diyorum kadın doğuma sıra bulmak çok zor maalesef. Başka önerisi olan var mı? Bal ve limondan içim bayıldı