deryamehmet35 ben 2 düşük sonrası gitmiştim bir tavsiye üzerine. Pek memnun kalmadık eşimle açıkçası. Bizi odasına aldı randevu saatimiz geldiğinde. Sonra telefonu çaldı biz daha konuşmaya başlamadan, açtı telefonu ve abartısız 15-20 dk telefonla konuştu hem de köpeklerinin bakımı hakkında, biz eşimle böyle birbirimize baktık kaldık. Bir daha da gitmedik ilk ve son oldu. O gün ultrasonla bakıp rahmimde polip olduğunu ve alınması gerektiğini söylemişti. Ama sonrasında gittiğim 2-3 farklı doktor öyle bişey göremedi yok dediler. Bilemiyorum yanlış yönlendirmek de istemem ama benim kendisiyle böyle bir randevum oldu 🧐