fatma2546aras down sendromu, trizomi gibi kromozomal anomolilere bakılıyor yine ikili de olduğu gibi, dörtlü de 3′lu taramadan farklı bir değere daha bakılıyor doğruluk payı daha yüksek oluyor diye açıklamıştı sanki doktorum bana ama net hatırlayamadım. Ben ikili tarama sonrası fetal DNA testi yaptırdım o yüzden üçlü ve dörtlü yaptırmadım, size de fetal DNA tavsiye ederim imkan varsa eğer