Kızlar gece vc de sanki öyle bir akıntı gördüm içim rahat etmedi acile geldim kadın doğuma doktor olabilir dedi sorun yok dedi aktif kanama gözükmüyor dediler ebe alttan bakti ultrasonla bakmaya gerek ykk dedi doktor iyidir bebek dedi ebe kan hiç yok akıntı asiri fazla dedi gösterdi bembeyaz olmuş soktuğu o plastik sey