ozgurhayalim Kızlar 11+4 haftalıgım. 11. haftaya girdiğimden beri bulantı kusma yaşıyorum. Suyu bile kusuyorum. Milletin bu ayda bitiyor bulantıları benim yeni başladı. Normal mi bu
Kosem983 ozgurhayalim benimde baslarda cok yoktu sonradan basladi 14 haftada azaldi 15de bitti normal😊 kızm olucak cinsiyet etkiler demislerdi
tugbamehmetbaki ozgurhayalim canınızı sıkmayın benim 6. Haftada başladı 20 haftaya kadar devam etti mesela şu an 28 haftalık olduk halen bulantılarım devam ediyor
Ades34 ozgurhayalim Benim de başlarda çok yoktu 12.haftaya doğru birden arttı şu an 14+4 mide bulantım yok :)