Leylimselin Merhaba, 21 haftalık hamileyim. Yapılan kan tahlilinde amilaz değerim 91 çıktı referans ağırlığı 22-80 arası. Daha önce hamileliğinde böyle bir sonuç alan oldu mu? Ek olarak böbrek değerim üst sanırda. Lütfen yaşayanlar yazsın canım çok sıkkın 😔
Leylimselin ayssss1 merhaba hamilelikte bu değerlerin normal olduğunu öğrendim hem dahiliye hem kadın doğum doktoru normal dedi. Oradaki referans ağırlıkları bazen hamileleri kapsamıyor o yüzden telaş yapma dedi doktorum.