mmervecakiroglu normal canım benim bebeğim de senin bebeginle aynı haftada kilosu aynıdır büyük ihtimalle, 32 de 2 kiloya yakındı çünkü, buradakiler o hafta hepsininki 2200u geçtiği için ben acaba zayifmi diyordum insanları görünce, sende benim gibi burda bebeginle aynı haftalarda olan kişilerin yorumlarını dikkate almışsın sanırım o yüzden sana bebeğin zayıf geldi diye düşünüyorum öyle bisey yok ,ben 3 sene önce de uygulamayı kullanırken aynı şeyleri düşünürdüm alakasi bile yokmuş zaten ultrasonla aynı doğmuyor çoğu:))