mavisevenanne
Merhaba epidural suni hiç bir şey almadım . Kendi sancım vardı ve açıklık iyi olduğu için direk doğuma aldılar . Şimdi iyiyim yorgunum sadece bebeğimi emziriyorum . Her şey yolunda 🙏 Bu arada bence açılma genetik heralde böyle yürümeye bağlı değil galiba . 7 cm için evde hiç bir şey yapmadım yürüyüş , hurma , bitki çayları vb. 1 haftadır yavaş yavaş rahimde baskı hissettim . Dün sabahtan akşama kadar da sancımı evde karşıladım merak etmeyin hiç dayanılmayacak sancı değil . En son dakikası inince sıcak bir duş alıp doğumun yaklaştığını hiseettiğimde hastaneye geldim . Oda tam düşündüğüm gibi direk doğuma aldılar hiç bekletmeden . 🌸 dilerim size de böyle nasip olur evde sancıyı karşılayabilirsiniz . Benim açılma sancım adet sancısının bir tık üstü nefes aldıran sancılardı 🤍