Senaa29 ben ilk doğumumda kalkan kullandım. Bence şart, bunda da alacağım.
İlk defa 2 saatte emzirme processine girince göğsünüz tahriş oluyor, kızarıyor acıyor. İlla yara olmasına da gerek yok ama canınızı yakıyor biraz. Kalkan çamaşırın ya da tahirt ün oraya değmesini engellediği için hem rahatlatıcı oluyor. Hem de bu işin süt kısmı var. İlk günlerde göğsünüz alışık ol asığı için tepki veriyor, biri emilirken diğeri akıyor va. Kıymetli sütlerimizin 1 damlasını bile ziyan etmek istemiyoruz. Kalkandan boşaltıp çocuğa verebiliyorsunuz sonra.
Kalkan o zaten kullanıp memnun olduğım için gümüş kapak almayacağım.