yildizg kaka yutunca solunumunda sıkıntı oluyor nefes alıp vermesinde falan, oksijen veriyorlar iyi zaten durumu çok şükür emzirme yok mama vermişler 10ml hortum ile sütü sağıp getirebilirsiniz dediler ama yarına çıkar diye düşünüyorum durumu iyi çok şükür