zuleyhahnm 😅sadece gülüyorum.. 3 yaş 7 aylık oğlum var, bezinden vazgeçemedi bi türlü güven problemi yaşıyor. 3-4 aydır gündüz uykusuna direniyo, gece yatmak istemez oldu, yatsa da ağla zırla , kesik kesik uyku. Yemek yemesi çabası . Ablası 4,5 yaşında, geçen sene bu yaşlarında o da aynı süreç yaşadı. Artık ne sendromu bilmiyorum sadece halimize gülüyorum🥲 bide 3,5 aylık bebem var, gerçek eğlenceeee 😅