Kızlar 5 gün önce normal doğum yptm suyum gelmişti. Suni verildi neyse benim şu hala geliyordu ben sordum hani suyun bitmesi halinde sezeryane alınma ihtimalim var mı diye yok dediler 24 saat içinde doğum yapıldığı sürece sıkıntı olmuyormuş. Ben çoğu doğum hikayesinde suyu bitip sezeryane alinani gördüm ne alaka yani. Bu arada gittiğim hastanede de nöbetçi doktor yktu yarın kontrole gidcem şikayette edeceğim için soruyorum