Buseplt banada herkes öyle diyo😅😂 üç gebelik olucak benmki doktor 10+6dan beri kız dedi hic erkek tahmini olmadı acaba degişir mi diye düşünüyorum ikinci de degişmişti çünkü 🤭😂 28haftadan snra degişir mi blmyom iki renk koyucam cantaya bu gidişle aşerme de kızlarda tatlı bunda ekşi bahratlı ağırlklı istyorum hep arada tatlı krizi tutuyo tabi ama alakası yok bence aşermenin😄