iremmakk Deneyimli annelerimm, yavaştan bebiş alışverişine başlayacağım ama neyden ne kadar almam gerek hiç bilmiyorum. Yenidoğan ve 0-3 ay kıyafetlerden ne kadar almam gerek sizce hemen büyüyorlar 😁
Gebe_hazl Hemen büyüselerde çok çabuk kirleniyor ve yıkayıp kuruyup ütüleyene kadar günler geçiyor. O yüzden az almamanız taraftarıyım
iremmakk Gebe_hazl Evet doğru herkes zıbın çok alın diyor. Doğum mayısa denk geliyor uzun kollu çok almalı mıyım sizce
TugceOrak iremmakk kuzum nasipse benim de doğumum mayıs sonu veya haziran başında olacak. Bence uzun kollu olayı yaşadığın yete göre değişir. Ben mesela İzmir için uzun kollu 3 aydan sonra olarak almayı planlıyorum. Bol bol kısa kol zıbınla ilk 3 ayı atlatırız diye düşünüyorum. Yaşadığın yerin iklimine göre ayarlarsın sen uzun-kısa kol dengesini ♥️