İlk doğumumda böyle olmuştum baya sürmüştü doktor ağrı kesici iğne yazmıştı en son ikinci sezaryenimde doktorum uyarmıştı yastığın yüksek olmalı yoksa başın yine çok ağrır diye sanırım vurdukları iğne narkoz serum vs beyin kaldırmıyor düz yatırmıyor o yüzden