kizlar ben kistimden dolayi doktor bana adetliyken gel kan ver dedi cok yogun adet de gecirdim reglimin 3 gunu kan vermeye gittim beta hcg 20.87 cikmis adette oldum ama acaba dis gebelik yada kimyasal gebelik mi ilk defa basima geldi yarin doktor kontrolum var ama icim icimi yiyor bi sorayim dedim