KMerveK altı vera olanı yüzüme kullandım,pirinç özlü olanı sırtıma.Deneme amaçlı iki çeşidi almıştım.Hem yüzümdeki hem sırtımdaki sivilceler geçti.Ama alet vera daha hızlı kurutuyor bence.sivilceler geçene kadar günde iki kez sabunla yıkayın sonra tonik kullanın ardından da serum ve nemlendirici