Ftmaa28 2.ay aşımızı olunca ateş oluyormuş
her bebekte olcak diye birsey yok öncelikle. benim kızım 21 aylık hiçbir aşısında ateşlenmedi.
Ftmaa28 ateş ölçmek zor koltuk altından siz nasıl olçüyorsunuz
temassız ateş ölçerimiz var onunla ölçüyorum
Ftmaa28 Ateş kaç olursa şurup veriliyor sanırım bi çay kaşığı calpol
37,5 üstü ateştir evet 1 çay kaşığı
Ftmaa28 Kaç saat sonra düşmezse bi daha şurup verebilirim
4 saatte bir
Ftmaa28 Ve çocuğu nasıl giydirip yatırmalıyım
ateşi yoksa normalde nasıl giydiriyorsanız öyle cıkarsada evinizin ısısına göre uzun ya kısa kollu zıbın altına ince pijama. ( geçen gece kızım ateşlendi tek zıbınla yatırdım ama dediğim gibi benimki büyük bide ev 25-26 derece)