Sept2409 dün bahsettiğiniz gibi sancım ağrım vardı bu güne komtrolüm var zaten diye gitmedim dayanadım bu gğn kontrolde doktorum kızdı nst de sancım çıktı ama bu sefer ben hissetmiyordum hemen serum taktılar sonra tekrar nst sancılarım hafiflemişti eğer sancım yükselseydi beni doğuma alıcaktı sancılarım hafifledi bebek en azından 37 i görsün dedi serum benim sancımı kesti bu tarz sancıda su ve kanama dışa değil içe vurabiliyormuş ben bunu bilmiyordum o yüzden önemseyin bırakın nasıl bakıyırlarsa baksınlar hiçkimsenşn tavrı sizin ve bebeğinizin hayatından önemli değil maaş alıyorlar işlerini yapsınlar bir zahmet niye ordalar 👍🏻