Ftmaa28 Bende koltukaltı var ama bebek için zor olmaz mı gece ateş takibi yaptıgımızda kolunun altına sokmak kıyafetten vs uyanır hem hem de uzun sürüyor Başka bir şey mı alsam siz neler kullanıyorsnuz doğru ölçmesi önemli
Imasleeper Ftmaa28 temazsız olandan kullanıyorum eczaneden aldım öyle herhangi bi marka doğru ölçüyor. Koltuk altını bebekler kabul etmiyorrr maalesef
Aress Ftmaa28 ben oğlum için braun kulaktan ölçen modelini almıştım. En doğru ölçüm kulaktan oluyor. Biraz pahalı ama ömürlük. Oğlum 4 yaşında hala kullanıyoruz. İkinciye de götürür bizi
MorKelebek54 Ftmaa28 ben bu konuyla ilgili post da acmistim hamileyken. En cok kulaktan ölçerler onerildi. Omron ve praun markasi. Ben praun tercih ettim. Cok sukur suana kadar ciddi durumlarda kullanmadim umarim da kullanmayiz. Gittigimiz 3 doktor da kesinlikle kulaktan ates ölçer tavsiye etti☺️
minicikanne Ftmaa28 weewell kulaktan ölçen güzel. Temassız da var bence. Ben kulaktan ölçeni beğendim.