[silindi] Ozeyyneb emin olmamakla birlikte, doğum başlayınca koyulması gerek diye biliyorum canım. Üste çıksın diye yazdım
2busra Ozeyyneb Bende tam bilmiyorum ama kasılmalar başlayınca konuluyor herhalde Google de öyle yazıyor çünkü, ay hayırlı doğumların olsun inşallah
Tospkkk 2busra ben de öyle biliyorum, şimdiden sancılar başladığında koymak gerekiyor ki açılmayı kolaylaştırsın. Doğum olunca da sudan çıkarmak gerekiyormuş rahim de kendini toparlayıp kapansın diye
Uykusuzz_koala Ay kuzum benim Allah yardımcın olsun inşallah :( nasıl bir ağrı mesela özel bölge temizliğini yapabilecek kadar rahat olabiliyor musun ?