SULE2 benim 6 haftalikken başladı 11 haftaya kadar devam etti 3 tane kadın doğum doktoruna gittim biri özel biri devlet hastanesi ikiside normal yerleşme kansmasi dedi donra perinatoloji profösörüne gittim meğer kansna slanim varmış düßik yapma ihtimalin normal hdmileye göre 3 kat fazla dedi ilaç istirahat verdi 20. Haftada geçmişti kanamam bebeğimde düşmedi Allaha şükür